Terugbetalingsbeleid

Bij Lamendy willen we dat klanten met een gerust hart bij ons winkelen. We weten dat online bestellen ontmoedigend kan zijn en we willen ervoor zorgen dat je weet dat we er zijn om je van begin tot eind te helpen. We hopen dat je net zoveel plezier beleeft aan je artikelen als wij, maar we weten dat je in sommige gevallen contact met ons moet opnemen om een retourzending te regelen en we zijn er om dat gemakkelijk voor je te maken.

ANNULERING:

De klant kan de bestelling binnen 12 uur annuleren en krijgt het volledige bedrag terug. Na deze termijn wordt de bestelling verwerkt en kan deze niet meer worden geannuleerd. Als het om welke reden dan ook nodig is om de bestelling te annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@lamendy.nl als het nog mogelijk is om de bestelling binnen de bovenstaande termijn te annuleren.

TERUGBETALINGEN:

We bieden een 30 dagen geld-terug garantie.

We bieden een 100% niet-goed-geld-terug garantie voor alle producten die defect of beschadigd zijn tijdens verzending of als we je de verkeerde maat hebben gestuurd. Laat het ons weten met foto's en we sturen je een nieuwe bestelling of betalen je onmiddellijk terug. Als je binnen 30 dagen na ontvangst van het product niet 100% tevreden bent, neem dan contact met ons op om een retourzending te regelen.

Houd er rekening mee dat ruilingen of terugbetalingen niet meer mogelijk zijn na 30 dagen na ontvangst, dus zorg ervoor dat je contact met ons opneemt voordat de 30 dagen zijn verstreken.

Heb je vragen over ons 30 dagen retourbeleid?
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via info@lamendy.nl.

KOSTEN VOOR RETOURZENDING/TERUGBETALING:

Om geretourneerd te worden, moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin het ontvangen is, met labels en in de originele verpakking.

Neem contact met ons op via info@lamendy.nl om een retourzending te organiseren. Als de retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies en het adres waarnaar het pakket moet worden verzonden. Artikelen die zonder voorafgaand verzoek worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd..

Houd er ook rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren van het artikel voor rekening van de klant zijn.

We raden sterk aan een traceerbare verzendmethode te gebruiken, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor verloren of niet-afgeleverde retourzendingen.

Er wordt een vast bedrag van EUR 10 in rekening gebracht voor verwerking en handling. Dit bedrag wordt ook afgetrokken van het totale terugbetalingsbedrag.

Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, laten we je weten of je restitutie is goedgekeurd. Als je restitutie is goedgekeurd, wordt deze automatisch verwerkt via je oorspronkelijke betaalmethode. De verwerking van je terugbetaling door je bank of creditcardmaatschappij kan enkele dagen in beslag nemen.

BESCHADIGDE/DEFECTE ARTIKELEN:

Als het artikel aankomt in een onbevredigende staat of beschadigd is bij aankomst, zullen we het probleem onmiddellijk oplossen. Hiervoor moet je ons foto's of video's van het probleem sturen. Elk geval is anders en afhankelijk van de omstandigheden en de ernst van de schade kunnen we je een vervangende/omruilorder of een volledige terugbetaling aanbieden. Houd er ook rekening mee dat de kleuren van onze artikelen er soms iets anders uitzien op verschillende platforms, zoals mobiele telefoons/tablets, vanwege verschillen in toon en contrast; ons doel is om alle producten op onze website zo duidelijk mogelijk weer te geven.

VERKEERD ADRES:

Controleer je adres wanneer je je gegevens invoert op de pagina met contactgegevens. Als je een onjuist adres hebt opgegeven, bent verhuisd of de maat, kleur of stijl van een product wilt wijzigen nadat je bestelling is verzonden en je de verzendbevestiging hebt ontvangen, is het onwaarschijnlijk dat we je tevreden kunnen stellen of je geld kunnen teruggeven. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je een fout opmerkt, zodat we contact kunnen opnemen met het magazijn.

LATE BESTELLINGEN:

Het doel is om alle bestellingen aan klanten te leveren binnen het tijdsbestek dat wordt aangegeven op de pagina met verzendinformatie. Van tijd tot tijd kunnen er echter vertragingen optreden. Hoewel we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, kunnen we trackable bestellingen die nog onderweg zijn niet annuleren/retourneren. Soms raken artikelen echter zoek of worden ze lange tijd vastgehouden en we zetten ons 100% in om dit van geval tot geval op te lossen. Omdat elk geval anders is, kun je, als je twijfels hebt over je bestelling of het trackingnummer dat aan je bestelling is toegewezen en hierover meer informatie wilt, contact met ons opnemen via: info@lamendy.nl.

LATE OF MISLUKTE TERUGBETALINGEN PER KAART:

Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Neem vervolgens contact op met je kaartuitgever: het kan even duren voordat de terugbetaling officieel wordt verzonden. Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak een verwerkingstijd voordat de terugbetaling wordt verzonden. Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds je restitutie niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@lamendy.nl.